לבחור את סגנון התספורת המתאים לפנים שלך

שירותי מין
אורך: 280 מילים

לבחור את סגנון התספורת המתאים לפנים שלך

שירותי מין - לבחור את סגנון התספורת המתאים לפנים שלך

כשמדובר בבחירת התסרוקת המתאימה לצורת הפנים שלך, גברים רבים לא יודעים מאיפה להתחיל. להשיג את הגזרה המושלמת עבורך זה יותר מסתם לבחור משהו מקיר המספרה – זה לוודא שהסגנון משלים את צורת הפנים שלך.

אז איזו תסרוקת כדאי לגברים עם צורת פנים מרובעת לשקול?

המפתח בצורת פנים מרובעת הוא להוסיף טקסטורה או לרכך את קו הלסת. ניתן להשיג זאת עם מספר תסרוקות, החל מקוצים מבולגנים ועד קוויפים בעלי מרקם. כמה מהתסרוקות הטובות ביותר לאיזון צורה זו כוללות מסרק בעל טקסטורה, מראה גב חלקלק או חלק צד קלאסי.

עבור אלה עם צורת פנים סגלגלה, בחירת הסגנון הנכון מסתכמת בהדגשת הצורה הטבעית של הפנים שלך. חשבו על סגנון קלאסי, כגון חלק צדדי או קלף בעל מרקם. השכבות סביב הפנים שלך יעניקו לו יותר הגדרה ויעזרו לך להשוויץ בתווי הפנים שלך.

גברים עם צורת פנים עגולה צריכים לבחור תסרוקות המוסיפות גובה לחלק העליון של ראשם ושוברות את רוחב פניהם. חשבו על פומפדור קלאסי, טופ קוצני או קיף בעל מרקם. אתה יכול גם להוסיף ממד נוסף למראה שלך על ידי שילוב גוונים בהירים או על ידי בחירת זקן.

לבסוף, בעלי צורת פני יהלום צריכים להתמקד בסגנונות שישפרו את קו הלסת החזק שלהם. חתך דהוי, למשל, ימשוך תשומת לב לצידי הפנים תוך הסטת הפוקוס מהמרכז. סגנונות אחרים שיעבדו עבור גברים עם צורת פני יהלום כוללים דהייה נמוכה או גבוהה, חיתוך בעל מרקם או חיתוך זוויתי.

בין אם אתה בוחר בסגנון קלאסי או משהו קצת יותר אדג'י, יש מראה בחוץ שיתאים לצורת הפנים של כל גבר. חשבו על צורת הפנים שלכם כשאתם שוקלים תסרוקת חדשה, ותהיו בדרך למצוא משהו שנראה נהדר. כאשר גברים מתחילים לרדת לפרטים שכאלו לגבי המראה החיצוני שלהם יש סיכוי גדול שיש להם מאהבת או שסתם מחפשים נערות ליווי בצפון.

בלוג סקס אהבה אונליין

שירותי מין

נערות ליווי: העולם הסודי של חברות בתשלום שירותי מין - נערות ליווי: העולם הסודי של חברות בתשלום

נערות ליווי, הידועות גם בשם נערות ליווי או מחזרות, היו חלק מהחברה במשך מאות שנים, וסיפקו חברות ואינטימיות לאלה המבקשים את שירותיהם. עם זאת, עולמן של נערות הליווי אפוף לעתים קרובות סודיות וסטיגמה, מה שהופך אותו לנושא שכמעט ולא מדברים עליו בגלוי. במאמר זה, נחקור…

שירותי מין

לגלות את הפנינים הנסתרות של הרצליה: לחקור את הקסם והיופי של עיר החוף הזו בישראל שירותי מין - לגלות את הפנינים הנסתרות של הרצליה: לחקור את הקסם והיופי של עיר החוף הזו בישראל

ממוקמת רק 16 ק"מ צפונית לתל אביב, שוכנת העיר המקסימה הרצליה. הרצליה ידועה בחופיה הבתוליים, במרינה היוקרתית ובסצנה הקולינרית התוססת, ומציעה שילוב ייחודי של מודרניות ומסורת. הרצליה, הנחשבת לאחת הערים הנחשקות ביותר למגורים בישראל, היא בעלת היסטוריה עשירה וכלכלה משגשגת. בפוסט בבלוג זה, נסתכל מקרוב…

שירותי מין

ריפוי בעיות זיקפה: מדריך מקיף שירותי מין - ריפוי בעיות זיקפה: מדריך מקיף

ריפוי בעיות זיקפה: מדריך מקיף להחזרת הבריאות המינית שלך תפקוד לקוי של זיקפה (ED) הוא מצב שכיח אך לעתים קרובות מתעלמים ממנו המשפיע על מיליוני גברים ברחבי העולם. מוגדר כחוסר היכולת להשיג או לשמור על זקפה מספקת ליחסי מין, ED יכול להיות בעל השפעה משמעותית…