העדפות הפורנו לפי הדורות

שירותי מין
אורך: 384 מילים

העדפות הפורנו לפי הדורות

שירותי מין - העדפות הפורנו לפי הדורות

אתם יודעים איך זה שהחברה נפגשים. תמיד מדברים על זיונים, על בילויים בדירות דיסקרטיות בקריות, על נערות ליווי, על בחורות ועל פורנו. וברור שבחברה שלכם יש כל מיני העדפות שונות של פורנו. יש מי שרץ לקטגוריה של המילפיות, יש את זה שחולה על אנאלי ועוד אינספור קטגוריות. אך האם הקדשתם פעם מחשבה לאיך הטעמים משתנים על פני הדורות?

אתה פורן האב מספק לנו סטטיסטיקות לסיכום שנת 2022, ובה כמה תובנות חשובות לגבי הרגלי הפורנו של הדורות השונים. האתר מחלק את הדורות ל 4 קבוצות:

  • דור ה Z בגילאי 18 עד 24
  • דור ה Y בגילאי 25-34
  • דור ה X בגילאי 35-54
  • והבומרס בגיל 55 פלוס

הגיל הממוצע של צופי האתר הוא 37.

תובנות על דור ה Z

כ 27% מהגולשים נמנים על דור ה Z, וזו עלייה של 2% בהשוואה לשנה שעברה. בברזיל ניתן למצוא את שיעור ה Z הגבוה ביותר – 41%. ואילו את השיעור הנמוך ביותר ניתן למצוא בספרד, שוודיה ובלגיה – 14%.

בראש רשימת החיפושים של הצעירים נמצאות השלישיות. כמות החיפושים גדולה ב 115% בהשוואה לכלל האוכלוסייה. את המקום השני תופס ה VR (+101%), ואחריו הקוספליי (+72%).

תובנות על דור ה Y

כ 26% מהגולשים נמנים על דור ה Y, בדיוק כמו בשנת 2021.

דור ה Y מגלה העדפה ברורה לנשים אסייאתיות, בראש רשימת החיפושים עם כמות הגדולה ב 143% בהשוואה ליתר האוכלוסייה. גם הם אוהבים שלישיות (68%), ו MILF (+65%).

תובנות על דור ה X

כ 19% מהגולשים נמנים על דור ה X, ירידה של שתי 2%.

דור ה X אוהב לראות וג‘אינות מלאות בשפיך, וכמות החיפושים של CREAMPIE נמצאת במקום הראשון עם 65% יותר בהשוואה לכלל האוכלוסייה. לאחר מכן המילף עם +47%, ותנוחת המספריים עם +32%.

תובנות על דור הבומרס

27% אחוז מהגולשים נמנים על דור הבומרס

דור הבומרס אוהב להשפריץ מול סרטי פורנו של אוננות, וכמות החיפושים של HANDJOB גדולה ב 88% בהשוואה לכל האוכלוסייה. באופן טבעי אנו יכולים לראות גם פופולריות בקטגוריות של נשים בוגרות וסרטי פורנו מקטגוריית הוינטג‘.

משך השהות באתר

משך השהות הממוצע באתר (ממוצע עולמי) עומד על 9 דקותו 54 שניות. שנייה פחות מהממוצע של השנה שעברה, אולי זה משהו שקשור לשיפור מהירויות האינטרנט.

הצעירים בגילאי 18-24 הם בעלי משך הזמן הקצר ביותר, נמוך ב 58 שניות מהממוצע הכללי. גם הצעירים בגילאי 25-34 נמצאים מתחת לממוצע הכללי ב 16 שניות. אך ככל שהגיל עולה, כך הזמן הממוצע עולה: גילאי 35-44 מבלים באתר 14 שניות יותר מהממוצע הכללי. גילאי 55-64 כ 62 שניות יותר. ואלו שעברו את גיל 63 מבלים כ 73 שניות יותר מכולם.

בלוג סקס אהבה אונליין

שירותי מין

נערות ליווי: העולם הסודי של חברות בתשלום שירותי מין - נערות ליווי: העולם הסודי של חברות בתשלום

נערות ליווי, הידועות גם בשם נערות ליווי או מחזרות, היו חלק מהחברה במשך מאות שנים, וסיפקו חברות ואינטימיות לאלה המבקשים את שירותיהם. עם זאת, עולמן של נערות הליווי אפוף לעתים קרובות סודיות וסטיגמה, מה שהופך אותו לנושא שכמעט ולא מדברים עליו בגלוי. במאמר זה, נחקור…

שירותי מין

לגלות את הפנינים הנסתרות של הרצליה: לחקור את הקסם והיופי של עיר החוף הזו בישראל שירותי מין - לגלות את הפנינים הנסתרות של הרצליה: לחקור את הקסם והיופי של עיר החוף הזו בישראל

ממוקמת רק 16 ק"מ צפונית לתל אביב, שוכנת העיר המקסימה הרצליה. הרצליה ידועה בחופיה הבתוליים, במרינה היוקרתית ובסצנה הקולינרית התוססת, ומציעה שילוב ייחודי של מודרניות ומסורת. הרצליה, הנחשבת לאחת הערים הנחשקות ביותר למגורים בישראל, היא בעלת היסטוריה עשירה וכלכלה משגשגת. בפוסט בבלוג זה, נסתכל מקרוב…

שירותי מין

ריפוי בעיות זיקפה: מדריך מקיף שירותי מין - ריפוי בעיות זיקפה: מדריך מקיף

ריפוי בעיות זיקפה: מדריך מקיף להחזרת הבריאות המינית שלך תפקוד לקוי של זיקפה (ED) הוא מצב שכיח אך לעתים קרובות מתעלמים ממנו המשפיע על מיליוני גברים ברחבי העולם. מוגדר כחוסר היכולת להשיג או לשמור על זקפה מספקת ליחסי מין, ED יכול להיות בעל השפעה משמעותית…