דירה דיסקרטית: סקירה כללית של המקום ההיסטורי

שירותי מין
אורך: 547 מילים

דירה דיסקרטית: סקירה כללית של המקום ההיסטורי

שירותי מין - דירה דיסקרטית: סקירה כללית של המקום ההיסטורי

דירה דיסקרטית הוא סוג של דירה דיסקרטית או מוסד הנושא היסטוריה ארוכה. מבחינה היסטורית, הם נמצאו בדרך כלל באיטליה, וידועים במיוחד בשל התבססותם בעיר נאפולי במהלך המאה ה-18. בורדולוס שימשו כמקומות לבדר ולספק שירותי מין לפטרוניהם, באופן מסורתי כולל אלה מהמעמד החברתי הגבוה והנמוך.

בעוד שהסביבה בתוך מוסדות אלה לא הייתה מתאימה לעתים קרובות בהתאם לערכי המוסר של רוב החברות, הם השתרשו בכל זאת, ולעתים קרובות נותרו מקור פופולרי להנאה בצורות פחות קיצוניות במשך מאות שנים. Bordellos גדל והפך למיזם עסקי באירופה והמשיך להתפשט ברחבי העולם. בעידן המודרני, מדינות ואזורים מסוימים הגבילו את השימוש וההפעלה של דירות דיסקרטיות בשל תקנות משפטיות, בעוד שמדינות אחרות אימצו צורה של ליברליזציה וסבלו דירות דיסקרטיות עם תקנות מחמירות יותר. עם זאת, דירות דיסקרטיות עדיין לספק דוגמה מעניינת של סוג היסטורי יותר ויותר שנוי במחלוקת של העסק.

היסטוריה

מקורו של הדירות הדיסקרטיות הוא ככל הנראה באיטליה, כאשר הדירה הדיסקרטית המתועד הראשון היה נאפולי במהלך המאה ה-18. למרות שהפרטים אינם ברורים, מאמינים כי הדירה הדיסקרטית הראשון הוקם בארמון גדול בבעלות משפחת קולונה בסביבות 1720. מיקום זה הפך במהירות לפופולרי ומשך לקוחות מהדרג הגבוה והנמוך ביותר של הסדר החברתי בנאפולי. שנים לאחר מכן, המשפחה השקיעה זמן רב ומאמץ רב בשיפוץ הארמון שלהם בניסיון לבדל את עצמה מהסטנדרטים הנמוכים לכאורה הקשורים לדירות דיסקרטיות.

במהלך המאה ה -18, דירות דיסקרטיות החלה להתרחב ולגוון במונחים של פטרונים, שירותים ומיקומים. כשאנשים נדדו למקומות שונים באירופה, הדירות דיסקרטיות עברו איתם והתבססו באזורים שאליהם הגיעו עשירים ומשפיעים, כמו פריז. עם הזמן, דירות דיסקרטיות השתנה להיות הרבה יותר מפואר ומושך, מציע ללקוחות מגוון גדול יותר של שירותים וחוויות. בתחילת המאה ה -19, דירות דיסקרטיות אלה התפתחו למפעלים שיכלו לספק סביבה קייטרינג לכל מיני טעמים והנאות, מעיסוי ועד ההזדמנות לנסות מגוון רחב של פעילויות תמורת כסף.

בעידן המודרני, מדינות מסוימות הטילו מגבלות על הדירות דיסקרטיות, שהביאו לירידה במספר הדירות דיסקרטיות הפתוחים, אולם הם נותרו דוגמה משמעותית מבחינה היסטורית לשתי שיטות עסקיות – אחת שלעתים קרובות מזלזלת באלה של הרגישויות המודרניות, ובכל זאת מושרשת גם בתרבותן של חברות רבות בצורה זו או אחרת.

חוקיות

חוקיותם של הדירות דיסקרטיות תלויה מאוד באזור ובמדינה שבה הם נמצאים; לדוגמה, בעוד שהם נחשבים בעיקר בלתי חוקיים בארצות הברית, הם עשויים להיות מותרים באזורים מסוימים. מדינות כמו הולנד, גרמניה, בלגיה ולעתים קרובות חלקים מאוסטרליה העבירו חוקים המאפשרים לדירות דיסקרטיות מסוימים עם תקנות ספציפיות להגנה על עובדים ופטרונים כאחד.

פעולות

דירות דיסקרטיות כרוך בקנייה ומכירה של שירותי מין, בדרך כלל תמורת תשלום. הלקוחות של דירה דיסקרטית הם בדרך כלל גברים, אם כי זה עשוי להשתנות בהתאם לאזור. סוגי השירותים והאנשים העובדים בתוך דירה דיסקרטית עשויים להיות כפופים גם לתקנות מקומיות ולכן משתנים ממקום למקום.

הדירה הדיסקרטית הטיפוסי מתנהל בדרך כלל כעסק, עם תקנות הנוגעות לעובדים, שעות הפעילות ועלות השירותים במקום. הקמת הדירה הדיסקרטית מנוהלת לעתים קרובות על ידי סרסור, או גברת, ופטרונים בדרך כלל מוצגים לעובדים בתוך הדירה הדיסקרטית באמצעות אנשים אלה. צורות שונות של מקומות בילוי ופעילויות מוצעות בדרך כלל בתוך דירה דיסקרטית כגון מוזיקה, רחבות ריקודים, שולחנות ביליארד ופעילויות אחרות.

שאלות נפוצות

ש: האם דירות דיסקרטיות עדיין מבצעי בעידן המודרני?

ת: כן, דירות דיסקרטיות עדיין פעילים במדינות ובאזורים מסוימים עם תקנות ספציפיות. לדוגמה, יש תקנות מקלות בחלקים מסוימים של אירופה כגון הולנד וגרמניה, ובאזורים מסוימים באוסטרליה. בארצות הברית, דירות דיסקרטיות נחשבים בעיקר בלתי חוקיים, אבל הם עשויים להיות מותרים במקומות מסוימים.

ש: האם האישה היא הפטרונית היחידה של בורדו?

ת: בדרך כלל, דירות דיסקרטיות ישרא סקס פורטל מומלץ הם פטרונות על ידי גברים, אולם זה עשוי להשתנות בהתאם לאזור.

בלוג סקס אהבה אונליין

שירותי מין

נערות ליווי: העולם הסודי של חברות בתשלום שירותי מין - נערות ליווי: העולם הסודי של חברות בתשלום

נערות ליווי, הידועות גם בשם נערות ליווי או מחזרות, היו חלק מהחברה במשך מאות שנים, וסיפקו חברות ואינטימיות לאלה המבקשים את שירותיהם. עם זאת, עולמן של נערות הליווי אפוף לעתים קרובות סודיות וסטיגמה, מה שהופך אותו לנושא שכמעט ולא מדברים עליו בגלוי. במאמר זה, נחקור…

שירותי מין

לגלות את הפנינים הנסתרות של הרצליה: לחקור את הקסם והיופי של עיר החוף הזו בישראל שירותי מין - לגלות את הפנינים הנסתרות של הרצליה: לחקור את הקסם והיופי של עיר החוף הזו בישראל

ממוקמת רק 16 ק"מ צפונית לתל אביב, שוכנת העיר המקסימה הרצליה. הרצליה ידועה בחופיה הבתוליים, במרינה היוקרתית ובסצנה הקולינרית התוססת, ומציעה שילוב ייחודי של מודרניות ומסורת. הרצליה, הנחשבת לאחת הערים הנחשקות ביותר למגורים בישראל, היא בעלת היסטוריה עשירה וכלכלה משגשגת. בפוסט בבלוג זה, נסתכל מקרוב…

שירותי מין

ריפוי בעיות זיקפה: מדריך מקיף שירותי מין - ריפוי בעיות זיקפה: מדריך מקיף

ריפוי בעיות זיקפה: מדריך מקיף להחזרת הבריאות המינית שלך תפקוד לקוי של זיקפה (ED) הוא מצב שכיח אך לעתים קרובות מתעלמים ממנו המשפיע על מיליוני גברים ברחבי העולם. מוגדר כחוסר היכולת להשיג או לשמור על זקפה מספקת ליחסי מין, ED יכול להיות בעל השפעה משמעותית…