אפליקציות בשביל זיינים

שירותי מין
אורך: 302 מילים

אפליקציות בשביל זיינים

שירותי מין - אפליקציות בשביל זיינים

אנשים שמזיינים הרבה בוודאי משתמשים בכל מיני אפליקציות שעוזרות להם. למשל אפליקציות הכרויות הן פשוט חובה, בעזרתן ניתן למצוא בחורות לכל מטרה כולל בחורות רק בשביל זיונים. יש גברים המקיימים אורך חיים מיני פעיל מאוד. לפעמים הם מבלים בדירות דיסקרטיות בחיפה, לפעמים הם פוגשים בחורה במועדון או סתם מאוננים.

והאמת שקשה מאוד לעקוב ולזכור את כל הזיונים, אבל יש אנשים שזה חשוב להם והם מנהלים כל מיני רישומים. אבל כמובן שזה לא ממש יעיל ובדרך כלל שוכחים מזה אחרי שבוע. אבל כאן בדיוק האפליקציות מתגייסות על מנת לעזור לכם.

רוצים לדעת עם כמה בחורות הייתם בחודש אוגוסט 2021? רוצים לדעת קצת סטטיסטיקות על הזיונים שלכם? מסתבר שהעניין מאוד פופולרי וישנן אפליקציות המסייעות לכם לעשות זאת. לא באנו לעשות פרסומת לאף אפליקציה ולכן לא נזכיר שם, אבל בקלות תוכלו לחפש בחנות האפליקציות ולמצוא אפליקציות שכאלו.

באמצעות אפליקציות אלו אתם יכולים לתעד כל מפגש מיני, אפילו אם הוא רק אוראלי או סתם אוננות לבד. הכל יופיע בלוח השנה ותוכלו לקבל סטטיסטיקות. האפליקציות יכולות גם לאפשר לכם לנהל מעקב ולתעד כל מקרה של יחסי מין לא מוגנים או לתעד בדיקות שערכתם לגבי מחלות מין.

באמצעות האפליקציות תוכלו לתעד את כל הבחורות שזיינתם ואפילו להשתמש במפה ולציין היכן זה היה. תוכלו אפילו לדרג את הזין. זה בהחלט יכול להיות מעניין לקבל תובנות אישיות על יחסי המין שלכם לאחר שנה או שנתיים שהשתמשתם באפליקציה. כך תוכלו לדעת בדיוק אם כמה נשים הייתם, באילו שעות של היום אתם בדרך כלל מזיינים ועוד כל מיני תובנות מעניינות לגבי הזיונים שלכם.

אלו המבקרים בדירות דיסקרטיות יוכלו לעקוב אחר מספר הפעמים שהם עושים זאת בשנה. כך נוכל לדעת אם אתם באמת באים רק פעם בשנה כפי שאתם מספרים לנו, או שאתם עושים זאת כל שבוע… אבל סתם, המידע באפליקציה הוא כמובן דיסקרטי ולשימושכם האישי בלבד. לפחות כך האפליקציות מבטיחות לנו.

אולי כדאי לקחת זאת כמה צעדים קדימה ולהפוך זאת לרשת חברתית המאפשרת לדרג את הפרטנרים שלנו.

בלוג סקס אהבה אונליין

שירותי מין

נערות ליווי: הצצה לעולם הליווי המקצועי שירותי מין - נערות ליווי: הצצה לעולם הליווי המקצועי

המונח "נערת ליווי" מקושר לעתים קרובות עם קונוטציה שלילית מסוימת, ומעלה דימויים של ניצול, סחר ופעילויות לא חוקיות. עם זאת, הכללה זו רחוקה מהאמת עבור רוב הנשים העובדות במקצוע. למעשה, עולם נערות הליווי הוא עולם מורכב המכיל בתוכו מגוון חוויות ומוטיבציות, וחשוב לשפוך אור על…

שירותי מין

לגלות את היופי המגוון של חיפה: פנינה נסתרת של ישראל שירותי מין - לגלות את היופי המגוון של חיפה: פנינה נסתרת של ישראל

מדינת ישראל היפה ידועה בהיסטוריה העשירה שלה, בנופים מדהימים ובערים תוססות. עם זאת, עיר אחת שלעתים קרובות נעלמת מעיניהם של תיירים היא פנינת החוף של חיפה. בין הים התיכון להר הכרמל עוצר הנשימה, חיפה היא עיר שופעת יופי מגוון, מורשת תרבותית ואווירה מודרנית משגשגת. כעיר…

שירותי מין

לגלות את פנינה נסתרת של הים התיכון: לחקור את חיפה, ישראל שירותי מין - לגלות את פנינה נסתרת של הים התיכון: לחקור את חיפה, ישראל

ממוקמת על חוף הים התיכון הציורי, חיפה היא עיר שלעתים קרובות מאפילה על ידי מקבילותיה הבולטות יותר, ירושלים ותל אביב. עם זאת, פנינה נסתרת זו של ישראל היא עיר מקסימה ותוססת המציעה למבקרים תערובת ייחודית של היסטוריה, תרבות ויופי טבעי מדהים. ממיקומה היפה על צלע…