איך להילחם בשפיכה מוקדמת וביצועים ירודים

שירותי מין
אורך: 297 מילים

איך להילחם בשפיכה מוקדמת וביצועים ירודים

שירותי מין - איך להילחם בשפיכה מוקדמת וביצועים ירודים

את שני המצבים אנו יכולים להכניס תחת המטרייה של הפרעות בתפקוד המיני. בעיות מסוג זה יכולות להשפיע על גברים בכל הגילים, אך באופן טבעי הן שכיחות יותר בגיל מבוגר. אם תכננתם בילוי בדירות דיסקרטיות בתל אביב, זה יכול להיות בדיוק מה שיהרוס לכם את התכניות. ואם אתם במערכת יחסים, בהנחה שאין מדובר באירוע נקודתי, זו יכולה להיות בעיה של ממש. הבעיה שאנו הגברים נוטים להתעלם מהבעיות ולא לנסות לפתור אותם. יש מה לעשות ואפשר להתגבר על זה.

דבר ראשון חשוב לדעת מהי הסיבה הפוגעת בתפקוד המיני, ולא סתם לרוץ לחפש פתרון מבלי לדעת עם מה אנחנו מתמודדים. ניתן לחלק את הסיבות לבעיות בתפקוד המיני לסיבות פיזיות וסיבות פסיכולוגיות.

בהתאם לגורם כך גם הפתרון. אך איננו ממליצים לכם לחפש אחר פתרונות קסם, אלא פשוט לפנות לרופא ולדבר איתו על הנושא. להזכירכם אנו נמצאים בשנת 2022 ולא צריך להתבייש לדבר עם הרופא על הפעילות המינית שלכם. הרופא יכול לבצע אבחון ראשוני על מנת להבין האם מדובר בבעיה פיזית או בעיה נפשית, ובהתאם להפנות אתכם לטיפול המתאים. הרופא צפוי גם לבצע בדיקה פיזית, אך גם לשאול אתכם כמה שאלות בשביל להבין את הרקע הפסיכולוגי.

בדרך כלל כאשר הבעיה היא שפיכה מוקדמת הטיפול ניתן לטפל בבעיה באמצעות טיפול התנהגותי. ניתן לעשות זאת בטכניקת הסחיטה. בשיטה זה כאשר אתם מרגישים כי אתם עומדים לגמור יש לתפוס את עבר המין ולהחזיקו. להשהות את קיום יחסי המין ל 20 שניות ואז להמשיך. כך לאט לאט תוכלו ללמוד לשלוט ולהשתפר.

אפשרות אחרות היא באמצעות טיפול תרופתי, כמובן בהתאם למרשם הרופא. תרופות מסוימות יכולות לסייע להשאות את האורגזמה. ישנן גם שיטות המפחיתות את הגירוי במהלך קיום יחסי המין, וכתוצאה מכך השפיכה מתעכבת. בדרך כלל אלו הם תכשירים המאלחשים את איבר המין.

כדאי גם שתשימו לב לתזונה שלכם ולפעילות הגופנית. הקפידו לאכול בריא, לשלב הרבה וויטמינים וחלבונים, ולהפחית בשומנים וסוכרים. סקס הוא פעילות גופנית, כך ששמירה על הכושר הגופני בהחלט תעזור.

בלוג סקס אהבה אונליין

שירותי מין

לגלות את הפנינים הנסתרות של הרצליה: לחקור את הקסם והיופי של עיר החוף הזו בישראל שירותי מין - לגלות את הפנינים הנסתרות של הרצליה: לחקור את הקסם והיופי של עיר החוף הזו בישראל

ממוקמת רק 16 ק"מ צפונית לתל אביב, שוכנת העיר המקסימה הרצליה. הרצליה ידועה בחופיה הבתוליים, במרינה היוקרתית ובסצנה הקולינרית התוססת, ומציעה שילוב ייחודי של מודרניות ומסורת. הרצליה, הנחשבת לאחת הערים הנחשקות ביותר למגורים בישראל, היא בעלת היסטוריה עשירה וכלכלה משגשגת. בפוסט בבלוג זה, נסתכל מקרוב…

שירותי מין

ריפוי בעיות זיקפה: מדריך מקיף שירותי מין - ריפוי בעיות זיקפה: מדריך מקיף

ריפוי בעיות זיקפה: מדריך מקיף להחזרת הבריאות המינית שלך תפקוד לקוי של זיקפה (ED) הוא מצב שכיח אך לעתים קרובות מתעלמים ממנו המשפיע על מיליוני גברים ברחבי העולם. מוגדר כחוסר היכולת להשיג או לשמור על זקפה מספקת ליחסי מין, ED יכול להיות בעל השפעה משמעותית…

שירותי מין

יחסי מין: המורכבות והחשיבות של הרבייה האנושית שירותי מין - יחסי מין: המורכבות והחשיבות של הרבייה האנושית

יחסי מין, הידועים גם בשם coitus או הזדווגות, הם חלק טבעי וחיוני של רבייה אנושית. זהו האיחוד הפיזי בין שני פרטים הכרוך בהעברת חומר גנטי ובסופו של דבר מוביל להפריה וליצירת חיים חדשים. למרות שזה אולי נראה כמו פעולה פשוטה ואינסטינקטיבית, יש הרבה יותר מורכבות…